Obědy
Objednávání stravy je nyní možné pouze bez osobního styku se zaměstnancem ŠJ.
Obědy nejsou (a až do odvolání nebudou) přihlašovány automaticky!
S platností od 30.11.2020 si každý strávník odebírá stravu pouze ve své kmenové jídelně.
Každý strávník (zákonný zástupce strávníka) si obědy musí předem přihlásit (případně odhlásit) sám online následovně podle známých pravidel, která platí již několik let:
- – Prostřednictvím webových stránek www.strava.cz ( kód jídelny 4023 ) a své přihlašovací údaje, které máte minimálně od září 2020. Poté zvolíte požadované úpravy a odešlete.
- – Prostřednictvím mobilní aplikace „Strava“ ( lze stáhnout z AppStore nebo Google Play – dle typu mobilního zařízení ). Aplikace funguje na stejném principu jako webová stránka strava.cz .
V tomto systému se dají obědy standardně objednat až na cca 14 dní dopředu. Objednávky obědů se zde dají libovolně měnit pouze 3 pracovní dny předem. Po uplynutí této lhůty již objednávky nelze měnit! Je tomu tak z důvodu včasného zásobování kuchyně surovinami, které jsou logicky objednávány na počet přihlášek.
Školní kuchyně vaří po dobu mimořádných hygienických opatření pouze jedno jídlo.
Upozorňujeme, že školní jídelna nemůže nést odpovědnost za případně neobjednaný, a tím pádem také nevydaný oběd.
Pokud strávník nemá objednaný oběd v systému = oběd mu nebude vydán!
Žádáme všechny, aby nevstupovali do budovy ŠJ, pokud nemají objednaný oběd! V případě dotazů nebo problému využijte telefonických – 233 55 68 94 – a mailových kontaktů do ŠJ.
Děkujeme všem za spolupráci a pochopení !!!!
Vedení ZŠ a ŠJ.